Medlemserbjudanden
Som medlem i Furulunds IK kan du ta del av dessa erbjudanden från våra sponsorer.

Landgren mäklare

Gör en hälsosam bostadsaffär, det tjänar både du och Furulunds IK på!

Vi kan våra gator i Kävlinge kommun. Med varmt hjärta, kyligt huvud och gediget branschkunnande lyckas vi ständigt skapa avslut som både säljare och köpare blir nöjda med.

Välkommen att kontakta din lokala fastighetsmäklare.

Uppge på första mötet att du är medlem i Furulunds IK.

När vi sedan sålt din bostad skänker vi ett sponsorbelopp till föreningen som är 1500 kr vid bostadsrättsförsäljning och 3000 kr vid villaförsäljning.

Av sponsorbeloppet går 80 % till FIK laget du väljer och 20 % till föreningen.

Tipsa grannar, släktingar och vänner så vi kan sponsra er och bli en aktiv klubb!

Intersport Nova Lund

Som medlem i Club Intersport samlar du inte bara bonus till dig själv utan stöttar även vår förening genom dina köp. Du får 2 – 6 % bonus av de årliga inköpen och Furulunds IK får dessutom 3 % i kickback på allt du köper. Din egen bonus kommer hem i brevlådan och föreningens bonus går till föreningen. Dubbel nytta alltså!

Läs mer och anslut dig till Club Intersport genom att klicka på länken.