Registrering i SportAdmin

Det är mycket viktigt för föreningens ekononomi att fullständig närvaroregistrering sker kontinuerligt, då dessa uppgifter ligger till grund för hur mycket bidrag Furulunds IK får. Kommunala och statliga bidrag är föreningens enskilt största finansieringskälla.

På denna sida kommer det publiceras information om registrering i SportAdmin och vad som är särskilt viktigt att tänka på som ledare.

Rapportering till SISU

Här kommer publiceras information om vad som är bidragsgrundande aktiviteter och som ni förväntas skicka in till kansliet för vidare rapportering till SISU.