SvFF Fotbollsskolan Lira Blågult - Ljungvalla IP vecka 25

Furulunds IK i samverkan med Skånes FF och Svenska FF

Starta sommarlovet 2024 med Fotbollsskolan Lira Blågult på idylliska Ljungvalla IP i Furulund.

För Barn 6-13 år (födda 2018-2011).

Fotbollsskolan Lira Blågult är Svenska Fotbollförbundets officiella fotbollsskola.

Furulunds IK har lång erfarenhet som arrangör och vi var 2023 åter igen en av de största i landet.

Länk till er klubbpresentation

Vår ambition är att ge barnen en aktiv och rolig start på sommarlovet. Barnen delas in i mindre åldersanpassade grupper som leds av FIK:s äldre ungdomar som genomgått ett ledarutbildningsprogram. Vi kombinerar träning med matchspel. Däremellan lägger vi in teoripass där vi pratar om kamratskap, kost och träning, lagsammanhållning m m.

Dag 4 torsdagen återkommer vi med en Gala-Kväll för deltagarna och ledarna. Då spelas bl.a. de avslutande matcherna efter en högtidlig inmarsch.  Kiosken/Cafeterian är öppen, serveras grillad hamburgare, korv & bröd, kaffe, läsk och andra godsaker.

Kvällen avrundas med prisutdelning och "regn".

Publik är välkommen.

OBS! Man behöver inte vara medlem i Furulunds IK och alla barn som fyller mellan 6-13 år under 2024 är välkomna dessa sommardagar!

Datum och tider:
  • Vecka 25, måndag-torsdag 17-20/6: kl. 09.00 – 15.00
  • Gala-Kväll torsdag 20/6 kl. 17.30 – 20.30

Kiosken är öppen efter lunch varje dag.

Vid inbetalning ange Bokningsnummer som ni får vid anmälan via webbsidan
Bankgiro: 5343-8065 betala senast den 19 maj, Kostnad: 1450:-/deltagare. Anmälan är bindande.

I priset på 1450 kr ingår:

• Blågult fotbollspaket från Adidas (T-shirt, vattenflaska, fotboll)
  • Fotbolls Träningspass, Teori och "Lilla VM"- Turnering
  • Lunch + mellanmål varje dag
  • Utbildade tränare
  • Festlig avslutning, Gala-Kväll, på torsdagen med avslutande matchspel och prisutdelning

Maximalt antal är 120 deltagare . Sista dag att anmäla och betala är den 19 maj och kan göras genom att klicka på denna länk: Länk direkt till deltagaranmälan Anmälan är bindande.

Möjlighet att anmäla via länken kommer stängas när max antalet på 120 deltagare är uppnått.
19 maj stängs webbanmälan.

Skulle det bli striktare restriktioner från Skånes FF och Region Skåne gällande Covid som gör att vi inte kan genomföra Fotbollsskolan Lira Blågult återbetalas deltagaravgiften. Förbehåll: Har Blågult fotbollspaket (fotboll, t-shirt, vattenflaska) hunnit beställas till anmäld och betald deltagare, återbetalas 900:- och deltagaren får sitt blågula fotbollspaket.

Har ni frågor, kontakta Hasse Lundqvist på kansliet 0704-265935 eller mejl till fotbollsskolan@furulundsik.se

Välkommen till fyra härliga fotbollsdagar!