Ett lag för framtiden
2020-06-02 21:34
Idag på träningen kom Samir från Skånes fotbollsförbundet och tittade på vår träning.
Han tittade på våra förberedelser och upplägg samt hur vi som ledare instruerar samt hur barnen mottager den information vi ger ut.
Men framförallt hur vi tränar efter utbildningen som vi gått.
Idag var det varmt och vi hade en utmaning att barnen var trötta och även vi ledare av värmen.
Men vi fick högt betyg och ett bevis på att vi gör en bra träning för fotbollsspelarna.
Vi kommer att ta till oss detta och fortsätta enligt utbildningsplanen för att vi tillsammans skall bli ett lag där man vill träna i och ha kul.
Tack alla ledare och spelarna för det är ni som gör att vi vill fortsätta.
Men det viktigaste beviset vi har är att vi är så extremt många i vårt lag och vi ser kämparglädje i träningarna och matcherna oavsett resultat...

Ett lag för framtiden2020-06-02 21:34
Nya träningstider2020-04-09 14:16