Stehags AIF

Aktivitetsinfo: Samling Ljungvalla 10:15 eller Gyavallen i Stehag 11:00
2-2 borta mot Stehag
2022-05-08 16:38

Vi räddade en poäng i slutet borta mot Stehag!

Det blev inte någon välspelad match utan mer chansbollar och kamp på den fina gräsmattan på Gyavallen. Det var en jämn match och efter 0-0 i första halvlek lyckades vi ta ledningen genom Lina i början av andra halvlek, fint framspelad av Emma L. Spelet fortsatte vara jämt och chansartat, Stehag vände på matchen och gjorde 1-1 i den 60:e minuten och 2-1 i den 75: e minuten.

Med 10 minuter kvar gjorde vi några ändringar och gick ner på 3 backslinje utan att skapa några riktigt heta chanser men med endast 3 minuter kvar spelade Emma S fram Willas som inte gjorde något misstag och vi fick rättvist en poäng med oss hem från Stehag.

/ Thomas Igelström